Vrijednost više: POLUPNASION UZ ŽIVU GLAZBU!
PRVI DAN (15.02.2025.) - Polazak u jutarnjim satima sa Zrinjevca, iz Osijeka. Ugodna vožnja preko Đakova, Svilaja, Doboja i Zenice do SARAJEVA. Sarajevo je glavni grad Bosne i Hercegovine, poznati i kao spoj Istanbula i Beča, „Europski Jeruzalem“ i grad multikulturalnosti. Dolazak se očekuje u prijepodnevnim satima, a odmah odlazimo na razgled grada: BAŠČARŠIJA, BEGOVA DŽAMIJA, SARAČI, KATEDRALA SRCA ISUSOVA, FERHADIJA, VJEČNA VATRA. Nakon šetnje gradom slijedi slobodno vrijeme za ručak i uživanje u gradu. Slijedi raniji check-in u hotel (od 15 sati). Slobodno vrijeme za odmor i mogućnost odlaska na bazen i korištenje wellness i spa usluga. U večernjim satima slijedi večera uz živu glazbu u restoranu hotela. Zabava do dugo u noć. Noćenje.
DRUGI DAN (16.02.2025.) - Doručak. Odjava iz hotela i polazak na prema gradu. Prvo stajalište bit će Vidikovac na Avazovom tornju. Slijedi vrijeme za jutarnju kavu i fotografiranje. Nastavak vožnje prema centru grada i slobodno vrijeme za ručak i uživanje u nedjeljnoj šetnji gradom. Preporučamo kušanje tradicionalnih jela i slastica. U dogovoreno vrijeme krećemo prema AVAZOVOM TORNJU, jednoj od najviših točaka u gradu s kojeg se pruža prekrasan pogled na Sarajevsku kotlinu. Polazak prema Osijeku u poslijepodnevnim satima prema uputama voditelja putovanja.
Cijena aranžmana uključuje: prijevoz modernim turističkim autobusom iz Osijeka do Sarajeva i nazad, 1 polupansion u dvokrevetnim sobama u hotelu Hills 5* uz wellness i spa, usluge pratitelja na putovanju, osiguranje od odgovornosti, osiguranje jamčevine
Prilikom prijave za putovanje potrebno je uplatiti 40% ukupnog iznosa. Preporučujemo osiguranje od posljedica nesretnog slučaja i bolesti na putovanju, oštećenja i gubitka prtljage, dragovoljno zdravstveno osiguranje za vrijeme puta i boravka u inozemstvu, osiguranje za slučaj otkaza putovanja te osiguranje kojim se osiguravaju troškovi pomoći i povratka putnika u mjesto polazišta u slučaju nesreće i bolesti.
Minimalan broj putnika za putovanje je 30, a maksimalan broj putnika je 58. Ako se na putovanje ne prijavi dovoljan broj putnika najkasnije 7 dana prije početka paket aranžmana putnička agencija je dužna obavijestiti putnika o otkazu putovanja. Ovaj program nije pogodan za osobe sa smanjenom pokretljivošću.
PODACI ZA PLAĆANJE: IBAN HR6823400091160225608, model HR0, poziv na broj 15022025, opis Sarajvo + prezime putnika.
Mogućnosti plaćanja: gotovina, uplata na žiro račun uplatnicom ili internetskim bankarstvom, kartično plaćanje do 6 rata (PBZ grupacija) uz naknadu od 8%
Upute i opći uvjeti putovanja za turističke aranžmane sastavni su dio programa i ugovora o putovanju. Svojim potpisom na ugovoru o putovanju suglasni ste s navedenim uvjetima, stoga molimo cijenjene putnike da pozorno pročitaju uvjete. Odgovorni organizator: STARLINE prijevoznički obrt, Hrvatske Republike 19a, 31000 Osijek, Hrvatska.
Granične, vizne i zdravstvene formalnosti: Za državljane RH viza za Bosnu i Hercegovinu nije potrebna, ali je za putovanje potrebna važeća osobna iskaznica ili putovnica. Putnici koji nisu hrvatski državljani dužni su se informirati o viznom režimu zemlje u koju putuju na stranici Veleposlanstva države čiji su državljani.
VAŽNE INFORMACIJE: Polica jamčevine br. 804488053 uplaćena kod EUROHERC osiguranje d.d., Zagreb. Ugovor o osiguranju od odgovornosti za štetu koju prouzroči Putniku neispunjenjem, djelomičnim ispunjenjem ili neurednim ispunjenjem obveza koje se odnose na putovanje: broj police/ugovor 804488052, uplaćena kod EUROHERC osiguranje d.d., Zagreb. Sukladno čl.6. st.3. Zakona o pružanju usluga u turizmu (NN br. 130/17, 25/19, 98/19, 42/20, 70/21) obavještavamo korisnike usluga da nezadovoljstvo u odnosu na pruženu uslugu mogu iskazati prigovorom u pisanoj formi u našem poslovnom prostoru pri čemu ćemo Vam bez odgađanja pisano potvrditi primitka prigovora. Prigovor također možete poslati putem pošte ili elektroničke pošte i to: Na adresu - Star line prijevoznički obrt, Osijek, Hrvatske Republike 19a - e-mail adresu – agencija.starline@gmail.com ili - upisom prigovora u Evidenciju prigovora u prostoru putničke agencije. Obvezujemo se u pisanom obliku odgovoriti na prigovore u roku 15 dana od dana zaprimanja prigovora.