Polazak u ranima jutarnjim satima sa Zrinjevca (Ulica Zrinjevac 1), iz Osijeka. Ugodna vožnja preko Belog Manastria, i dalje Mađarskom Baranjom do Budimpešte, glavnoga grada Mađarske. Naš izlet započinje posjetom veličanstvenom TROPICARIUMU, domu morskih pasa u akvariju s 1,4 milijuna litara vode, šarenim vrstama ribama iz cijeloga svijeta, aligatorima i gmazovima te egzotičnim pticama. Slijedi slobodno vrijeme za razgled i uživanje u čarobnom podvodnom svijetu. U Tropicariumu ćemo se zadržati oko 2 sata, ovisno o rasporedu ulaska grupe. Nakon vodenog uživanja, vozimo se autobusom do jednog od najstarijih zooloških vrtova na svijetu, ZOO Budapest, koji postoji više od 150 godina, a površinski je najveći u ovom dijelu Europe. Zološki vrt dom je životinja iz cijeloga svijeta, uključujući lavove, tigrove, slonove, žirafe, madagaskarske lemure, gorile, orangutane, nosoroge i smrtonosne zmije. Životinje nisu smještene u klasične kaveze, već su raspoređene prema svojim prirodnim staništima, odnosno kontinentima. Slijedi uživanje i šetnja ovim prekrasnim ZOO vrtom do kasnih popodnevnih sati. Polazak prema Osijeku prema uputama voditelja putovanja.
Cijena uključuje: prijevoz modernim turističkim autobusom, voditelja putovanja, osiguranje jamčevine, osiguranje od odgovornosti, troškove rezervacije i realizacije putovanja
Dodatna doplata: osobni troškovi, ulaznica za ZOO vrt - 5.000HUF (odrasli, 13€); djeca (2-18 godina) - 3.500HUF (9€), djeca ispod 2 godine - 400HUF (1,5€); ULAZNICA ZA TROPICARIUM - 4.500 HUF za odrasle (18-64 godine, cc 12€); 3.500 HUF za djecu (4-18 god., cc 9€), dodatno putno osiguranje - na upit.
Prilikom prijave za putovanje potrebno je uplatiti 100% ukupnog iznosa. Preporučujemo osiguranje od posljedica nesretnog slučaja i bolesti na putovanju, oštećenja i gubitka prtljage, dragovoljno zdravstveno osiguranje za vrijeme puta i boravka u inozemstvu, osiguranje za slučaj otkaza putovanja te osiguranje kojim se osiguravaju troškovi pomoći i povratka putnika u mjesto polazišta u slučaju nesreće i bolesti.
72 sata prije putovanja putnik će na e-mail adresu primiti završno pismo. Minimalan broj putnika za putovanje je 30, a maksimalan broj putnika je 58. Ako se na putovanje ne prijavi dovoljan broj putnika najkasnije 7 dana prije početka paket aranžmana putnička agencija je dužna obavijestiti putnika o otkazu putovanja. Ovaj program nije pogodan za osobe sa smanjenom pokretljivošću.
Mogućnosti plaćanja: gotovina, uplata na žiro račun uplatnicom ili internetskim bankarstvom
Upute i opći uvjeti putovanja za turističke aranžmane sastavni su dio programa i ugovora o putovanju. Svojim potpisom na ugovoru o putovanju suglasni ste s navedenim uvjetima, stoga molimo cijenjene putnike da pozorno pročitaju uvjete. Odgovorni organizator: STARLINE prijevoznički obrt, Hrvatske Republike 19a, 31000 Osijek, Hrvatska.
Polica jamčevine br. 804294234 uplaćena kod EUROHERC osiguranje d.d., Zagreb. Ugovor o osiguranju od odgovornosti za štetu koju prouzroči Putniku neispunjenjem, djelomičnim ispunjenjem ili neurednim ispunjenjem obveza koje se odnose na putovanje: broj police/ugovor 804295172, uplaćena kod EUROHERC osiguranje d.d., Zagreb.
Granične, vizne i zdravstvene formalnosti: Za državljane RH viza za Mađarske nije potrebna, ali je za putovanje potrebna važeća osobna iskaznica ili putovnica. Putnici koji nisu hrvatski državljani dužni su se informirati o viznom režimu zemlje u koju putuju na stranici Veleposlanstva države čiji su državljani.
Za ovaj program vrijede Opći uvjeti putovanja STARLINE putničke agencije.
OBAVIJEST O NAČINU PODNOŠENJA PRIGOVORA POTROŠAČA Sukladno čl.6. st.3. Zakona o pružanju usluga u turizmu (NN br. 130/17, 25/19, 98/19, 42/20, 70/21) obavještavamo korisnike usluga da nezadovoljstvo u odnosu na pruženu uslugu mogu iskazati prigovorom u pisanoj formi u našem poslovnom prostoru pri čemu ćemo Vam bez odgađanja pisano potvrditi primitka prigovora. Prigovor također možete poslati putem pošte ili elektroničke pošte i to: Na adresu - Star line prijevoznički obrt, Osijek, Hrvatske Republike 19a - e-mail adresu – agencija.starline@gmail.com ili - upisom prigovora u Evidenciju prigovora u prostoru putničke agencije. Obvezujemo se u pisanom obliku odgovoriti na prigovore u roku 15 dana od dana zaprimanja prigovora.