Prijava na newsletter
Direktno u vaš inbox najnovije ponude, popusti i prijedlozi.
Sukladno članku 6. Zakona o pružanju usluga u turizmu i članku 10 st. 3 Zakona o zaštiti potrošača obavještavamo korisnike usluga da pisani prigovor na kvalitetu ugovorenih usluga mogu podnijeti u pisanom obliku i to u ovim poslovnim prostorijama, te će im bez odgađanja pisanim putem biti potvrđen primitak tog prigovora. Prigovor se također može podnijeti putem pošte na adresu:
STARLINE prijevoznički obrt,
Hrvatske Republike 19A, 31000 Osijek
ili na
e-mail adresu: info@starline-agencija.hr
Odgovor na Vaš pisani prigovor dat ćemo u pisanom obliku najkasnije 15 dana od dana primitka prigovora, pa stoga molimo da nam prilikom podnošenja prigovora navedete slijedeće podatke: ime i prezime te adresu za dostavu odgovora.
Starline