rezervacija@starline-agencija.hr +385 95 399 9433
StarlineHrvatske Republike 19/a, Osijek 31000
StarlinePon - Pet 9:00 - 17:00
Starline(0)
Starline(0)

Obavijest o podnošenju prigovora

Sukladno članku 6. Zakona o pružanju usluga u turizmu i članku 10 st. 3 Zakona o zaštiti potrošača obavještavamo korisnike usluga da pisani prigovor na kvalitetu ugovorenih usluga mogu podnijeti u pisanom obliku i to u ovim poslovnim prostorijama, te će im bez odgađanja pisanim putem biti potvrđen primitak tog prigovora. Prigovor se također može podnijeti putem pošte na adresu:

STARLINE prijevoznički obrt,
Hrvatske Republike 19A, 31000 Osijek

ili na

e-mail adresu: info@starline-agencija.hr

Odgovor na Vaš pisani prigovor dat ćemo u pisanom obliku najkasnije 15 dana od dana primitka prigovora, pa stoga molimo da nam prilikom podnošenja prigovora navedete slijedeće podatke: ime i prezime te adresu za dostavu odgovora.

Starline

Obavijest o podnošenju prigovora - Starline putnička agencija
Obavijest o podnošenju prigovora - Starline putnička agencija
Obavijest o podnošenju prigovora - Starline putnička agencija
Obavijest o podnošenju prigovora - Starline putnička agencija
Obavijest o podnošenju prigovora - Starline putnička agencija